Questa sarà un mi classico post del rientro. Pieno di foto per aggiornarvi degli ultimi sviluppi in casa Tibisay e di poche parole, per non annoiarvi. Bugia, in realtà queste feste mi hanno fatto molto pensare e fare molti bilanci, in positivo ed in negativo. Come sapete non le amo molto, la presenza a casa dei bambini la adoro ma esco meno spesso, smetto i tacchi, spolvero le babbuccione in pelo di opossum e tutti gli scialletti e le tutone in felpa che ho e mi trasformo nell'antitesi della knitter fescionista che tutti conoscono. E ritornare alla normalità mi pesa molto. In più per fine mese avevo intenzione di fare una giterella a Milano ma purtroppo proprio questo fine settimana ho saputo che non potrò più farla e questo mi hurts a lot. Oh well, wait and go forward.
and update the work done: this time touching the boys, who grow small models. Riki's
with a striped scarf made in crochet. I improvised the model literally, just to be good little children whining that "Mammaaaaaaa ... but you do things (yes, because I" do things "for my children, or rather" do my thing ") just for you ... " And like a good mom with a sense of guilt always a thousand, here you are the product for gnaulante son.
shopping, I could not stop ... and here's what I bought on Ebay ... a rock weighing 1 kilogram and 100 grams of beautiful ice blue cashmere silk blend.
Now that you have taken from the swoon ... I tell you that I had a real chance, I paid very little e. .. even if the color is not the massiomo I already know how to fix it ... Yes, because I was also given to the staining of wool ... here are the first results: Merino wool color "ChoppedPetrol ...
0 comments:
Post a Comment